برناکامبوچا
از on اردیبهشت 3, 2019  در تغذیه /
0 امتیاز 380 نظرات 0 پسندها 0 نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

چیپس و غلات حجیم شده با پر کردن حجم معده و محروم کردن فرد از مصرف غذاهای مفید، موجب اختلال در رشد کودکان می ‌شود.

سید علی کشاورز متخصص تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص عوارض استفاده چیپس و اسنک های پف شده گفت: این دسته از خوراکی ها ارزش غذایی بسیار پایینی دارند و باید از مصرف زیاد آن ها پرهیز شود.

 

 

کشاورز با بیان اینکه استفاده از این خوراکی ها به ویژه برای کودکان توصیه نمی شود، تصریح کرد: چیپس و غلات حجیم شده حجم معده را پر کرده و فرد را از استفاده مواد غذایی مفید محروم می‌کند.

 

تلفن‌های هوشمند با مغز ما چه می‌کنند؟

 

وی افزود: به همین دلیل مصرف آن ها موجب اختلال در رشد کودکان می ‌شود.

 

 

این متخصص تغذیه بر عدم مصرف این تنقلات برای بزرگسالان نیز به دلیل تاثیر منفی بر روی سیستم گوارش تاکید کرد.

 

 

 

کشاورز با بیان اینکه روغن ها، مواد شیمیایی و مواد افزودنی موجود در چیپس و اسنک های پف شده برای سلامتی خطرناک اند، عنوان کرد: هرچند اسنک های پف کرده از ذرت درست می شوند اما مواد شیمیایی دیگر موجود در آن ها برای سلامتی بسیار مضر است.

 

 

 

وی درخصوص رنگ های خوراکی به کار رفته در این دسته از خوراکی ها نیز توضیح داد: اکثر این رنگ ها مجاز اند اما باز هم قابل اعتماد نیستند.

 

کامبوچا؛ نوشیدنی گمنام اما شفابخش

 

کشاورز افزود: از سوی دیگر حتی اگر از رنگ های مجاز خوراکی هم استفاده شده باشد، به دلیل اینکه مواد شیمیایی اند برای سلامتی مضر اند و در حتی در مصرف مطمئن ترین مواد شیمیایی هم باید محتاط بود.

 

 

این متخصص تغذیه نمک موجود در چیپس و اسنک های پف کرده بسیار زیاد است، تصریح کرد: نمک زیاد، استفاده از روغن های فراوان در تولید و نوع پخت این مواد موجب ارزش غذایی پایین آن ها است و برای بدن هیچ فایده ای ندارند.

 

 

کشاورز وجود اکسیدان های زیاد در این خوراکی ها را موجب ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، سرطان و بیماری های ایمنی در طولانی مدت خواند.

 

 

وی به طور کل استفاده از تمام مواد غذایی فرآوری شده همچون سوسیس، کالباس، چیپس و غیره را به دلیل وجود روغن های جامد و چربی بالا برای سلامتی خطرناک خواند و بر پرهیز از مصرف آن ها توصیه کرد.

0
Total votes: 0
برناکامبوچا
به نام خدا برنا کامبوچا با هدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه و ارائه محصولات جایگزین نوشابه‌های مضر صنعتی، تحقیقات خود را در زمینه نوشیدنی‌های گیاهی تخمیری از سال 1387 به همت جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه شروع و در واحد تحقیق و توسعه شرکت ، موفق به طراحی و تولید نوشیدنی تخمیری کامبوچا بر پایه طب سنتی گردید. این واحد تولیدی تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده و عضو انجمن جهانی تولیدکنندگان کامبوچا می باشد . همانطور که می‌دانید هر محصولی می‌تواند با کیفیت متفاوتی تولید شود و کامبوچا نیز از این قاعده مستثنی نیست. برنا کامبوچا از یک نوع چای خاص و مواد اولیه ارگانیک و مرغوب تهیه می‌شود که همین مسئله باعث ایجاد تمایز محصول ما با سایر محصولات شده است. ما به روشی خاص با اضافه نمودن گیاهان دارویی به این نوشیدنی طعمی متفاوت، با خواص بیشتر را برای شما تولید ، و این باعث افتخار ماست که نوشیدنی کاملاً طبیعی و ارگانیک بدون استفاده از هیچ‌گونه مواد افزودنی و نگه‌دارنده‌های شیمیایی را به شما عرضه می‌کنیم . پروانه بهره برداری از سازمان صنعت معدن و تجارت به شماره 28091 پروانه بهره برداری از وزارت درمان بهداشت و آموزش پزشکی به شماره 12868 پروانه ساخت و نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو به شماره 36/15160 دارای نشان و تاییدیه حلال
اولین نفری باشید که پسند می کنید