بهزاد جای باشی
از on دی 12, 2020
212 نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

بدن انسان  توانایی منحصر به فردی  برای بهبود خود دارد. در صورت عملکرد صحیح ، می تواند ویروس ها و باکتری های مهاجم رابکشد ، سلول های سرطانی را از بین ببرد و تقریباً از همه بیماری ها پیشگیری کند. مشکلی که امروز با آن روبرو هستیم این است که مردم بیشتر و بیشتراز طیف وسیعی از بیماری ها رنج می برند. جامعه مدرن امروزه چیزی را به وجود آورده که بسیاری از فعالان حیطه سلامت از آن به عنوان اپیدمی یاد می کنند . ما چیزی را ایجاد کرده ایم که اکنون آن را “بیماری محیطی” می نامیم. بیماری محیطی توسط پزشکی غربی فعلی  که تلاش می کند علامت را درمان کند و نه علت زمینه ای تداوم می یابد.

پزشکان طبیعی و متخصصین طب جایگزین (تلفیقی)  ، نیاز به سم زدایی را تشخیص دادند. اگرچه بدن انسان برای مقابله با مقدار نسبتاً زیادی سم طراحی شده است ، اما محیط مدرن ما به قدری آلوده شده که بیشتر افراد برای بازیابی و حفظ سلامت مطلوب به کمک نیاز دارند. اینجاست که دستگاه سم زدایی بدن body detox وارد عمل می شود.

چه در سلامت باشید و فقط بخواهید احساس فوق العاده ای داشته باشید، یا اگر در حال حاضر از مشکلات مزمن یا بیماری تشخیص داده نشده رنج می برید ، جلسات منظم سم زدایی بدن می تواند سلامتی و نشاط شما را بهبود بخشد. هدف نهایی دستگاه سم زدایی بدن body detox تحریک سیستم های سم زدایی طبیعی بدن و ایجاد یک محیط سلولی مثبت است که به بدن در سم زدایی طبیعی کمک می کند.

جهت کمک به سم زدایی و سلامت، به نکات زیر توجه شود:

  • میزان مصرف مواد خوراکی مضر را بررسی کنید. اقلام خاص شامل: شکر ، آرد تصفیه شده ، غذای فرآوری شده ، کافئین و الکل می باشد
  • مصرف مواد غذایی مغذی را افزایش دهید.
  • غذاهایی که به آن حساسیت دارید شناسایی کرده و حذف کنید.
  • روش های تغذیه از جمله عادات غذایی ، منوها و مکمل های گوارشی را بهبود دهید.
  • در حین کارهای خانه، مراقب تماس با مواد شیمیایی خطرناک باشید.
  • عفونتهای مزمن احتمالی از جمله دیس بیوز روده ناشی از مخمر ، انگلها و باکتریها و همچنین ویروسها و بیماری لایم را برطرف کنید.
  • برای کاهش استرس ، تغییراتی در سبک زندگی ایجاد کنید.
  • درمان های جایگزین مکمل مانند رایحه درمانی ، ماساژ ، طب سوزنی و یوگا را در نظر بگیرید.
  • سیستم تصفیه آب تهیه کرده و آب بیشتری بنوشید. می توانید از روزی۸ لیوان شروع کنید.  یک مکمل معدنی با کیفیت خوب به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
  • سعی کنید استرس را کاهش دهید و یا عوامل استرس را برطرف کنید.
  • برای یک برنامه سم زدایی موثر و ایمن راهنمایی های بالینی دریافت کنید.

 

پزشکی مدرن از قرن ۲۰ به بعد پیشرفتهای  بزرگی در زمینه فناوری داشته است.

این فناوری ها همچنین مشکلات جدیدی را نیز پدید آوردند.

طب کامل و پاکسازی تلاش می کند که به جای پانسمان یک زخم، علت های ریشه ای آن را برطرف کند.

طب مدرن مطمئناً در اورژانس جایگاه خود را دارد اما باید توجه بیشتری به پاکسازی آسیب های تجمعی طولانی مدت و جلوگیری از ادامه آن داده شود.

دستگاه سم زدایی حمام پا چگونه می تواند به شما کمک کند؟

 

حمام سم زدای پای یونی

سم زدایی دستگاه سم زدایی بدن body detox  با نام حمام دتوکس پا نیز شناخته می‌شود و به حذف سموم مضر و ضایعات سلولی از بدن شما کمک می‌کند.. . درست مانند ایستادن زیر آبشار و یا راه رفتن در ساحل،سم زدایی ایمن و کامل بدن از طریق  قدرت درمانی  یونیزاسیون انجام می شود.  یون‌ها قدرت زیادی دارند که به بدن کمک می‌کنند بدون هیچ گونه عوارض جانبی به طور موثرتر تمیز شود. وقتی جسم به درستی سم زدایی می شود ، شخص به طور شگفت انگیزی احساس نشاط می کند! سم زدایی از بدن می تواند به کاهش وزن کمک کند. هنگامی که بدن خود را از مواد شیمیایی سمی خلاص می کند تمایل به افزایش سرعت متابولیسم دارد و به هضم مناسب برمی گردد.

چگونه از دستگاه سم زدایی بدن body detox استفاده کنیم؟

دستگاه دتوکس  بر روی اصل یونیزاسیون مغناطیسی کار می کند. این دستگاه میدان مغناطیسی منفی ایجاد می‌کند که سموم دارای بار مثبت را به سمت خود جذب می‌کند·

دستگاه دستگاه سم زدایی بدن body detox را از جعبه خارج کنید.·

سیم AC را به برق وصل کنید. دکمه اصلی کار را در قسمت عقب دستگاه روشن کنید. LED دستگاه سم زدایی بدن body detox باید روشن شود.

لگن خالی  را بردارید و آن رامقدار کافی آب پر کنید. لطفا توجه داشته باشید که پس از قرار دادن الکترود دستگاه سم زدایی پا ، سطح آب نباید از ۲/۳ ارتفاع الکترود بالاتر رود.

مقداری نمک معمولی را در وان آب اضافه کنید. به یاد داشته باشید ، بدون افزودن نمک در آب سم زدایی بدن را شروع نمی شود. و همچنین افزودن نمک زیاد مانع سم زدایی می شود.

دستگاه سم زدایی بدن body detox را به  الکترود و مچ بند متصل کنید. بند مچ را محکم بر روی مچ دست خود ببندید. در حالت ایده آل ،بهتر است  قبل از بستن مچ بند کمی آب روی مچ خود بریزید . نوار مچ دست به سم زدایی از قسمت بالای بدن کمک می کند.

  • اکنون ،  باید پاهای خود را درلگن های آب مربوط به خود غوطه ور کنند ، و بندهای مچ دست خود را ببندند.
  • لطفا توجه داشته باشید که بدون استفاده از مچ بند روند سم زدایی را شروع نخواهد شد.
  • دکمه روشن / خاموش را در دستگاه سم زدایی  فشار دهید.
  • بین حالت های از پیش تعیین شده یکی را انتخاب کنید و زمان مورد نظر خود را برای سم زدایی تنظیم کنید.
  • بعد از استفاده ، الکترودها و لگن را تمیز کرده و در محل خشک نگه دارید.
  • بعد از اتمام سم زدایی حتما پاهای خودتون رو با آب گرم و صابون بشورید.

منبع: انجمن تحقیقاتی کامجو طب کوشا
 

اولین نفری باشید که پسند می کنید