دکترمحمدنوری
از on بهمن 17, 2020  در بیماریها /
0 امتیاز 216 نظرات 0 پسندها 0 نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و ادب و احترام به شما عزیزان

خداوند می فرماید، هیچ بیماری نیست که من درمان ان را در طبیعت نگذاشته باشم.

چرا بعضی ها می گویند این بیماری درمان ندارد؟ چرا نمی گویند راه رسیدن به درمان اشتباه است به عهده ابوعلی سیناها به وسیله دایره المعارف آنها که هفتصد سال در کشورهای جهانی تدریس می‌شده و در حال حاضر هم هر دانشمندی به بن بست می رسد به این کتاب‌ها رجوع می‌کند پی به شفای خداوندی در گیاهان دارویی برده و متوجه خواهیم شد که اختلالی که در دوران حیات در کار اعضا و اجزای مختلف بدن بروز می کند سبب آن دست خودمان است. با توجه به واکنش ارواح نفسانی و سلسله اعصاب باهمکاری غدد درون ریز و بیرون ریز به دستور سیستم مدبره مغز  این کامپیوتر خداوندی مجموعاً سیستمی به وجود آورده‌اند به نام سیستم نور و اندوکرین دانشمندان این سیستم را با مقیاس بازال اندازه گیری می کنند گرمی و سردی مزاج از اصول مبنای علمی برخوردار است.
سرعت و کندی این اعمال و به نتیجه شدت و ضعف تولید حرارت در بدن مستقیماً مربوط به فعالیت مقدار بازال می باشد.
ساده تر عرض کنم اعتدال بازال معادل است با اعتدال طبع و اعتدال مزاج.
ماده ای که از خارج وارد بدن شود چه غذایی چه دارویی شیمیایی یا گیاهی در غدد مترشحه داخلی از جمله تیروئید و اعصاب تاثیر داشته و متابولیسم بازال را بالا و پایین می آورد.
در حقیقت غذا و دارو (گیاهی یا شیمیایی) متابولیسم (بازال که واحد مقیاس) گرمی و سردی را در بدن معتدل و تنظیم طبع می نماید.
اگر ما طبع خود را بشناسیم و توانایی آن را داشته باشیم که با تغذیه و گیاهان دارویی و یا شیمیایی مقدار بازال را به حد اعتدال برسانیم بدین معنا که گرمی و سردی اعتدال داشته باشد
اگر این اعتدال را همیشه به وسیله آرامش در اعصاب و تغذیه صحیح داشته باشیم هرگز بیمار نشده و هیچ ویروسی به بدن وارد نمی‌شود و اگر وارد شود یقیناً توسط سیستم مدبره بدن حذف خواهد شد.

جهت پیشگیری از بیماری باید مراقب خون خود باشیم خون که ماده اسیدی و بازی قلیایی دارد و این اسیدها و باز ها در مواد غذایی و میوه جات و سبزیجات و گوشت ها وجود دارد که در مصرف رعایت اعتدال را باید داشته باشیم.
چه کنیم که گرفتار این ویروس کرونا نشویم.
۱- سیستم مدبره ای خداوند در مغز آفریده که در وجود انسان ها و حیوانات و حتی جانوران و گیاهان وجود دارد و همیشه حافظ سلامتی بوده و شفای خداوندی در موقعیت های بحرانی عاید می شود و به همین دلیل یکی از اسم های اعظم خداوندی یا شافی بودن است.
۲- جهت آماده بودن سیستم مدبره پیشگیری از هر نوع بیماری رعایت دستورات بهداشتی الزامی است.
به طور ساده عرض می کنم در حوزه عملکرد ویروس کرونا اگر سیستم ایمنی بدن ضعیف باشد و گلبول‌های سفید ضعیف و یا تعدادشان کم باشد هر ویروس سرطانی یا کرونا به وسیله عوامل کارسینوژن ها به چرخه DNA حمله کرده و به آن آسیب می رساند اگر تعداد ویروس ها بیشتر باشد و غالب شوند به گلبول های سفید آسیب رسانده و توانایی دفاع کردن را در مقابل ویروس کرونا از دست می دهد بعد از دو الی یک هفته یا ۱۵ روز عوارض عملکرد کارسینوژن ها کاملاً مشخص شده و اجازه به گلبول های سفید جهت ترمیم و مرمت چرخه DNA را نمی دهد و بیمار به طرف مرگ سرعت بیشتری پیدا می کند.

بدن از هر نظر انرژی کافی و کامل جهت مبارزه داشته باشد
ویروس سرطان و یا کرونا را به دو طریق نابود می‌کند:

حالت اول گلبول های سفید، رادیکالهای دفاعی بدن کارسینوژن ها که ویروس کرونا نامیده می شوند را به وسیله احاطه کردن می خورند و نابود می کنند این عمل را میکرو فاژ گویند.
حالت دوم رادیکالهای دفاعی بدن،
 با تعداد بیشتری ویروس ها را احاطه کرده آنها را با فشار خورد و نابود می کنند و از بین می برند این عمل را ماکروفاژ می نامند و بعد ترمیم چرخه DNA را شروع میکنند وقتی چرخه دی ان ای کامل شد.

جهت پیشگیری و درمان این بیماری پکیج معجزه ۲۰۲۰ اماده شده است و در نمایندگی ها موجود میباشد.

0
Total votes: 0
دکترمحمدنوری
بنام خدا استاددانشکده طب سنتی ایران فعال وسخنران حوزه طب سنتی محقق وپژوهشگرطب سنتی ایرانی گذراندن بیش از100کارگاه انگیزشی موفقیت روانشناسی و کارافرینی وطب سنتی درداخل وخارج از کشور درمان بیش از400 موردبیماری لاعلاج نظیرپسوریازیس ، ویتیلیگو ، ناباروری ، دیابت ، سیروزکبدی ، فیبروز ریه ، برگر و...... تشخیص بیماری از روی ضربان نبض و عنبیه چشم بدون نیاز به معاینه و ازمایش
اولین نفری باشید که پسند می کنید