0 امتیاز 247 نظرات 0 پسندها 0 نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

تاثیرژل رویال بر زیبایی پوست
در مصر باستان از ژل رویال با عنوان جادوی جوانی یاد میکردند و این ژل را برای پادشاهان مصر و ملکه آنها تهیه میکردند.
خواصیت جوانسازی ژل رویال ،اولین بار توسط چینی های باستان کشف شد. در روم باستان از ژل رویال به عنوان شهد شیرین زندگی یاد میکردند.
تاثیر ترکیبات ژل رویال بر پوست
ژل رویال سرشار از ویتامینهای مختلف است و همین ویتامینها برای اثبات تاثیر ژل رویال بر شادابی پوست کافی است.شما با مصرف ژل رویال نه تنها پوست خود را شاداب و جوان نگه میدارید،بلکه خود را درمقابل سایر بیماریها نیز ایمن میسازید.
۱-حفظ رطوبت پوست
ژل رویال باعث افزایش رطوبت پوست و در نتیجه درمان پوستهای خشک و آسیب دیده میشود.در مطالعه ای که در آن  تاثیر کرم حاوی ترکیب HDA10 روی پوست افراد مورد بررسی قرار گرفته بود،مشاهده شد ،درصد رطوبت پوست به ترتیب% ۸/۲۸ و% ۴/۶۰ پس از ۷ و ۲۱ روز استفاده ،افزایش یافت.بیش از نیمی از کل اسیدهای چرب موجود در ژل رویال و% ۲تا% ۱۵ کل وزن ژل رویال را HDA10 تشکیل میدهد،بنابراین کرم ژل رویال در صورت استفاده روزانه،چین و چروک پوستی را به حداقل میرساند.

۲- جوانی و شادابی پوست
ثابت شده که مواد غذایی فراونی در ژل رویال وجود دارد از جمله ویتامینها،فلائونوئید ها،اسیدهای نوکلئیک،دکانوئیک اسید،آنزیمها،هورمونها و مواد معدنی متعدد از جمله روی، که برای بازسازی پوست عالی میباشد.از دیگر ترکیبات مفید:ویتامینهای گروه BشاملB1وB2وB3وB5وB6واستیل کولین است،همچنین لسیتین,تیامین و ویتامینهای AوCوEوD موجود در ژل رویال که برای حفظ شادابی و لطافت پوست ضروری هستند.

۳-تاخیر روند پیری پوست
با افزایش سن روند تجدید سلولی پوست کاهش میابد،ترمیم بافت و بازسازی سلولها با سرعت کمتری انجام میگیرد،میزان رطوبت طبیعی در پوست کاهش می یابد ،پوست نازک شده و انعطاف پذیری خود را از دست میدهد.پروتئین کلاژن موجود در ژل رویال،منجر به کند شدن سرعت فرایند پیری پوست میگردد.همچنین اسیدهای چرب یافت شده در ژل رویال مخصوصا اسید چرب HDA10 ،در تولید کلاژن در پوست مشارکت میکند.ژل رویال همچون سیلیکون است که تولید کلاژن را تحریک میکند.

۴-محافظت در مقابل نور خورشید
قرار گرفتن در معرض نور خورشید روند پیری را شتاب میبخشد.در مطالعه ایی  که دانشمندان تاثیر ژل رویال را بر اشعه UVBبررسی کردند ،دریافتند سلولهای پوستی که با ژل رویال تیمار شده بودند،به دلیل ترکیب مهم HDA10 تولید پروکلاژن نوع ۱ در آنها افزایش یافته بود،بنابراین ژل رویال موجب افزایش سلامت،تولید سلولهای جدید پوستی و محافظت پوست میشود.

۵-تعادل هورمونی
عدم تعادل هورمونی اغلب مشکلات پوستی را به همراه دارد.ژل رویال  منبعی طبیعی از هورمونهای استروئیدی میباشد.کمبود استروژن تغییرات قابل ملاحظه ای بر سلامت پوست دارد و اغلب موجب بروز آکنه و مشکلات پوستی میگردد،همچنین پانتونیک اسید B5 موجود در ژل رویال در ایجاد تعادل هورمونی بدن تاثیر گذار است.



۶- خاصیت آنتی اکسیدانی
طیف گستره ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در ژل رویال به منظور مقابله با رادیکالهای آزاد( که به طور معمول باعث پیری زودرس آنها میشوند)باعث استفاده گسترده آن در محصولات ضد پیری پوست شده است.

۷- ضد افسردگی و استرس
یکی دیگر از دلایل اثر گذاری ژل رویال بر پوست به این دلیل است که ژل رویال باعث افزایش ترشح آدرنالین درخون میشود.همانطور که میدانید یکی از دلایل پیری پوست ،استرس و افسردگی است و ژل رویال یک آنتی استرس بسیار قوی است.ژل رویال با ترشح زیاد آدرنالین در خون باعث میشود تا شما کمتر احساس افسردگی کرده و استرس را از خود دور کنید ،همچنین ترکیب HDA10 ،بدن را در برابر استرس،افسردگی و اضطراب محافظت میکند.

0
Total votes: 0
مهدیه اسماعیلی
به نام خدا کارشناس فروش ومشاوره محصولات شرکت تجارت قرن 21 ایران با نام تجاری وست ویژن
اولین نفری باشید که پسند می کنید