0 امتیاز 441 نظرات 2 پسندها 1 نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

  1. با ترکیب 14 قطره اسانس نعناع به همراه 30cc روغن بنفشه جلو و داخل بینی را مرطوب نگه دارید.
  2. 1 واحد سیاه دانه نیمکوب به همراه 3 واحد عسل را مخلوط کرده و هر 8 ساعت به اندازه یک قاشق غذاخوری میل نمائید.
  3. آب ولرم را با 3 قاشق غذاخوری عسل، 1 قاشق غذاخوری آبلیمو تازه و نوک لب پر قاشق غذاخوری نمک مخلوط کرده و هر 2 ساعت 1 لیوان میل نمائید.
  4. 7 حبه سیر را با 1 لیوان شیر به آرامی پخته و سپس یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید. نصف استکان صبح و نصف استکان شب میل شود. توجه داشته باشید محل اصلی درگیری ویروس کرونا ریه است و این ترکیب درمان سرفه ها و تمام مشکلات ریه است.
  5. اسطوخودوس هندی به همراه سنبل الطیب را به مقدار مساوی مخلوط کرده و کمی عسل به آن اضافه کنید. این ترکیب را هر شب قبل از خواب میل نمائید.

توجه داشته باشید که این واحدها در اندازه و مقادیر زیاد نیز می توانید با حفظ نسبت تهیه نمائید.

0
Total votes: 0
حکیم حسین خیراندیش1
به نام خدا دکتر حسین خیراندیش که به علت احیای حجامت و نسخه های طب سنتی اثربخش به پدر طب سنتی ایران معروف شده است، در سال ۱۳۳۵ در کاشان دیده به جهان گشود. دکتر خیراندیش مدرک دکترا در رشته توسعه علمی طب سنتی از دانشگاه «طب سنتی» ارمنستان را داراست. و در سال ۲۰۱۲ به پروفسوری در رشته طب سنتی از “دانشگاه دولتی علوم طبیعی روسیه” نائل آمده است. ایشان تالیفات زیادی در زمینه های علوم انسانی، علوم سیاسی و طب داشته است. و در همایش های بسیاری در زمینه طب سنتی شرکت کرده است و در چندین و چند کنفرانس داخلی و خارجی به تببین نظرات خود پیرامون طب سنتی پرداخته است.
پسندکردن (1)
Loading...
Love (1)
Loading...
2
ملیحه دهقان
مثل همیشه مختصر مفید و انشاالله موثر
تیر 12, 2020