فرهمنددرمان گستردشتی
از on اسفند 20, 2018  در زالو /
0 امتیاز 554 نظرات 0 پسندها 0 نظرات

به نام خدا

در سال های آینده در جهان در حوزه زیبایی رشته ای به نام زيباسازی با زالو ، تأسيس خواهد شد .چون اثرات معجزه گر اين موجود خونخوار ، در رفع جوش ها (آكنه) ، لك و چروك اثبات شده و يكي از بهترين داروهاي شفاف كننده ي پوست است. زالو علاوه بر اينكه بيماري هاي پوستي مانند اگزما ، قارچ ، آلوپسي ها و ….. را درمان مي كند و نقش بسيار مهمي

کاربرد زالو آرایشی برای زیبایی پوست و صورت

 

با زالو زیبا شوید
در سال های آینده در جهان در حوزه زیبایی رشته ای به نام زيباسازی با زالو ، تأسيس خواهد شد .چون اثرات معجزه گر اين موجود خونخوار ، در رفع جوش ها (آكنه) ، لك و چروك اثبات شده و يكي از بهترين داروهاي شفاف كننده ي پوست است. زالو علاوه بر اينكه بيماري هاي پوستي مانند اگزما ، قارچ ، آلوپسي ها و ….. را درمان مي كند و نقش بسيار مهمي در زيبايي پوست دارد. هر نوع تيرگي در پوست از نظر طب طبيعي و سنتي به دليل افزايش سودا و صفراي است و يا به عبارت عاميانه تر ناشي از كثيفي خون است. زالو درماني باعث دفع خون كثيف و يا همان سودا مي شود كه اين کار بوسيله نقش خونخواري زالو انجام مي شود؛ اما بزاق زالو با افزايش جريان خون در سطح پوست بخصوص خون سالم و روشن كه بهترين غذاي پوست است باعث شفافيت و زيبايي پوست مي شود كه اين كار بوسيله بزاق زالو انجام مي گيرد . در بزاق زالو ماده‌اي به نام هیالورونیداز وجود دارد كه مانند آنتي‌بيوتيك عمل مي‌كند و كارايي زيادي در درمان بيماري‌هاي پوستي مانند انواع جوش‌ها و آكنه‌ها و آبسه‌هاي پوستي دارد. این آنزیم با حل كردن مواد بافتی ، زمینه پخش بزاق زالو را در بافت‌ها فراهم می‌كند و با این كار زالو توانایی می‌یابد بافت‌های دور دست را نیز تحت تأثیر قرار دهد و اثرات درمانی در همه‌ جای بدن به خصوص در نزدیكی محل اتصال زالو به بدن بر جای بگذارد.اين ماده كمك مي‌كند آلودگي‌هاي موجود در محل آكنه‌ها و جوش‌ها برطرف شود. همين ماده است كه هنگام گزش زالو موجب مي‌شود محل گزش دچار آلودگي نشود. همه اين مسائل كنار هم موجب مي‌شود از آنزيم‌هاي بزاق دهان زالو براي درمان التهاب‌، تورم و قرمزي ناشي از بيماري‌هاي پوستي استفاده ‌شود.
بیماری های پوست از آن نوع بیماریهایی هستند که تقریبا همه افراد در طول عمر خود آن را کم وبیش تجربه می کنند. بیماری های پوست طیف وسیعی را در بر می گیرد و از بیماری جوش جوانی تا بیماری کشنده سرطان پوست را شامل می شود.
در دنیا از زالوی زنده و فرآورده های آن به صورت وسیعی برای درمان بیماری های پوستی استفاده می شود. انواع بیماری های پوستی که از این طریق معالجه می شوند به شرح زیر هستند :
• اصلاح بد رنگی پوست : رنگ پوست افرادی که بد رنگی در چهره دارند ، با زالو اندازی تا مقدار زیادی برطرف می شود و رنگ پوست روشن می شود. از این روش می توان در زیبا و شفاف کردن رنگ پوست افراد استفاده کرد.

• رفع چین و چروک های پوست : زالو با اصلاح گردش خون سبب تغذیه بهتر بافت پوست می شود و از این طریق در رفع چین و چروک پوست مؤثر است. شرکتهای تولید کننده لوازم آرایشی، کرم هایی از ترکیبات ترشحات زالو برای رفع چین و چروک و خوشرنگی پوست تولید می کنند. کارخانه ای در مسکو با مشارکت فرانسه که مواد آرایشی تولید می کند ، کرمی برای رفع چین و چروک های دست و صورت تولید کرده که ماده اصلی این کرم، پودر پوست زالوهای خشک شده است.
• رفع جوش‌ها ( آکنه ) و دمل های پوستی : زالو اندازی به خصوص اگر به موقع و با تعداد مناسب انجام شود ، اثر درمانی مناسبی بر آکنه و دمل های پوستی دارد. زالو برای تخلیه و درمان جوشهای پوستی بخصوص ناحیه صورت و شانه ها و روی باسن بسیار مؤثر است.
رفع کانونهای عفونت روی پوست : برای تخلیه کانون های عفونت و زخم های عفونی می‌توان از زالو کمک گرفت ، به خصوص زخم های عفونی مقاوم به درمانهای رایج آنتی بیوتیکی.
درمان اگزما : در بسیاری از موارد اگزماهای پوستی با زالو اندازی درمان می‌شوند.
رفع بدرنگی و سیاهی لب ها : برای روشن شدن رنگ لب ها به خصوص در سیگاری ها می‌توان از زالو کمک گرفت.
موارد دیگری از کاربرد زالو برای درمان بیماری های پوستی نیز گزارش شده است.
به طور کلی برای حفظ شادابی و زیبایی پوست و پیش گیری از چین و چروک و جوان ماندن به خصوص خانم ها می توانند برای هر قسمت بدن که می خواهند زالو استفاده کنند .برای حفظ پوست صورت , خانم ها می توانند هر سه ماه یکبار هر بار ۷ تا ۱۰ عدد زالوی ریز زیر استخوان فک بیاندازند و به جای استفاده از شامپو و صابون هر روز با مخلوط سدر و روغن زیتون و سرکه صورت را بشویند .چون زيبائي پوست كار حساس و مهمي است، پزشك زالو درمان هم بايد حساسيت ويژه اي در كار خود نشان دهد ، نخست آنكه زالوهاي ريزتر را براي پوست انتخاب كند زیرا هرچه زالو ريزتر و تعداد آن بيشتر باشد، شفافيت پوست بيشتر و بهتر مي شود و از طرفي دغدغه ي بجاي ماندن محل گزش از بين مي رود.

زالوها قبل از نیش زدن موضع مورد نظر، با بزاق خود که حاوی مواد انتی بیوتیک است موضع را تمییز کرده و سپس توسط بادکش قدامی خود که در زیرش خلاء نسبی ایجاد می کند موضع را می پوشاند و ارتباط ان را با محیط قطع می کند و سپس شروع به خون خواری می کند و در ضمن پس از رها کردن موضع به علت خونریزی ثانویه از زخم، زخم شسته می شود و این جریان خون وریدی از ورود میکروارگانیسم ها به داخل زخم جلوگیری می کند و حال جالب است بدانید "که اپیدرم زالو، ماتریکس کلاژنی سوراخ داری است که با یک لایه شاخی ترشحی ، پوشیده شده است (کوتیکول ) و تقریبا هر ۳الی۱۰ روز یکبار به وسیله حرکات و انقباضات ماهیچه ای موجی شکل زالوها ریزش می کند. تناوب پوست اندازی به وسیله دما ، کیفیت اب ، و وضعیت تغذیه ای زالو تعیین می شود . پوسته ریخته شده از زالو شبیه پرده های سفید شناور متصل به گیاهان می باشد. که می تواند مثل حلقه های سفیدی روی زمین دیده شود یک لایه موکوسی که عمدتا از موکوپلی ساکاریدها تشکیل شده روی کوتیکول رشته ای را می پوشاند . لایه موکوسی نیز در خلال پوسته اندازی ریزش می کند این سد موکوسی دو لایه ،از تماس مستقیم باکتری های گیاهان ابزی با اپیدرم زالو جلوگیری می کند. باکتری ها با هر پوسته اندازی حذف می شوند و محیط خارجی زالو عاری از هر نوع میکروارگانیسم می شود. پس بنابراین پوسته اندازی به عنوان یک روش طبیعی جهت بهداشت جانور و میزبان وی به کار می رود 

0
Total votes: 0
فرهمنددرمان گستردشتی
به نام خدا فروش انواع زالو طبی فروش انواع زالوهای درمانی و طبی بصورت عمده و خرد تحقیقات زالو درمانی دارای واحد تحقیقات و پژوهش بر درمان به روش زالو درمانی شرکت خرید زالو فروش زالو فرهمند درمان گستر دشتی فناوری در پرورش زالو با بهره گیری از استانداردترین فناوری روز دنیا در کشور برگزاری دوره های کارآموزی آموزش انواع روش های تولید، تکثیر و پرورش بطور تئوری و عملی - گرفتن پروانه بهره برداری از سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی برای اولین بار در کشور با کد 962725130105001 - گرفتن پروانه بهداشتی از سازمان دامپزشکی برای اولین بار در کشور با کد 206250002 - تعریف کد پرورش زالوی طبی در سازمان بیمه تامین اجتماعی برای اولین بار در کشور بنابه درخواست این شرکت - معرفی شرکت فرهمند درمان گستر دشتی به تمام دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور
اولین نفری باشید که پسند می کنید